Întreruperea șederii prelungite!
Eu sunt Remus și îmi doresc ca toți elevii, din toate școlile din România, la toate lecțiile, să fie ridicați în picioare timp de un minut, după fiecare 20-30 de minute de ședere prelungită. Cine mă ajută?
Prezentare - momentul de prevenție.
Fiecare cadru didactic trebuie să înțeleagă care sunt problemele care pot să apară datorită șederii prelungite (atât la școală, cât și acasă când copiii trebuie să rezolve temele primite).
Am pregătit o prezentare cu care să vizitez școlile în „Săptămâna altfel”. Am încărcat și un fișier cu textul necesar pentru fiecare pagină din prezentare, ceea ce îmi propun să discut cu elevii. Am încercat să folosesc termeni cât mai simpli și cunoscuți de copii. Dacă doriți să folosiți această prezentare puteți modifica termenii sau explicația, dar vă rog să nu schimbați mesajul.
Dacă aveți sugestii de îmbunătățire a prezentării vă rog să-mi trimiteți un mesaj, folosind prima pagină a acestui site.
Surse consultate.
Extras din „Low Back Disorders”, 2002, Stuart McGill.
O pagină A4 cu idei pe care le-am luat din cartea lui McGill.
Adunate din cercetările cu privire la șederea prelungită.
Am reușit să centralizez câteva cercetări, dar mai am mult de lucru. Voi actualiza pe măsură ce reușesc să mai citesc.
ACSM – despre „Sit less and move more”.
Programul Colegiului American de Medicină Sportivă, lansat în 2016.
Model Harvard – „Movement Breaks in the Classroom”.
O cercetare marca Harvard.
Strategii de integrare a momentului de mișcare în lecții – ghidul Oklahoma.
Physical activity breaks help students focus, making integration of movement into the school day, and even the classroom, beneficial to student learning. Professional development and support can help teachers feel more comfortable incorporating physical activity into their classrooms.
Unfortunately, across all school levels, few teachers receive this targeted professional development that can benefit students and the academic environment.